Health

Het eerste blok zit erop. Health, gezondheid. Het was mijn eerste blok op mijn nieuwe opleiding.
Ik stond steeds open voor alle sectoren maar keek toch niet echt uit naar Health. Gezondheid, het zal wel.
Natuurlijk ben ik bezig met mijn gezondheid maar mijn motto ´Je bent jong en je wilt wat´ schopt
mijn gezondheid af en toe ver het diepe in. Ik geniet van het leven en wil eruit halen wat erin zit.
Ik wil experimenteren met mijn lichaam en geest.

Toch heeft dit blok me deels een andere kijk op het leven gegeven. Ik ben 22 jaar en moet ondertussen toch
na gaan denken over mijn toekomst. En als ik kijk naar de toekomst speelt mijn gezondheid daar uiteraard een zeer
belangrijke rol in. Ik wil oud worden, mijn eventuele kleinkinderen zien opgroeien, met pensioen gaan en dan luieren
in mijn huis in Barcelona. Dat wil ik.

Als ik dat wil dan moet ik me bezig houden met mijn gezondheid. Ik moet meer gaan sporten, gezonder gaan eten en uiteraard stoppen met roken. Ik ben veel te jong om al zo lang te roken. Maar goed je bent jong en je wilt wat 😉

Mijn kennis van gezondheid is na dit blok nog lang niet op peil. Ik weet het één en ander en ik weet dat er
grote trends spelen waar wij als trendwatchers in spe zeker iets mee kunnen. Ik weet een stukje geschiedenis maar er is nog zoveel meer. En dat zoveel meer hoop ik volgend jaar in het tweede jaar te kunnen verbreden.

Afbeelding

About loesdepoes

No I dont need a boyfriend really. Im totally oké with my cat..

Leave a Reply

