Appearance.

Het 3e leerarrangement Appearance is alweer afgelopen. Bij het begin van de opleiding was dit het arrangement waar ik het meest naar uitkeek. Dit was vooral omdat ik veel bezig was, en nog steeds ben, met mode. Ik verslind modeboekjes bij het leven en het kopen en dragen van kleding geven mij een prettig gevoel. Zij maken mij tot wie ik ben. Maar nu, nu heb ik een hele andere kijk op Appearance..

Wat houdt appearance nu eigenlijk in? Zoals ik eerder al aangaf was vooral het blok appearance voor mij de doorslaggevende sector in mijn keuze voor de opleiding international lifestyle studies. Ik ben gek op mode. Door kleding laat ik aan anderen zien wie ik ben en hoe ik mij voel op dat moment. Mijn kleren stralen als het ware mijn persoonlijkheid uit. Ik heb door dit leerarrangement mogen ontdekken dat Appearance zoveel meer inhoudt dan uiterlijk en kleding, het woord is zoveel breder. Ik ben in dit leerarrangement ook meer bezig geweest met competentiegericht handelen. Doordat ik een event moest organiseren kwam daar ook veel plannen en organiseren bij kijken. Nu speel ik al een aantal weken met de competentie resultaat gericht handelen, deze periode heb ik hier ook daadwerkelijk gebruik van gemaakt en heb ik mij erin verbeterd en verder ontwikkelt. Ik was de contactpersoon in onze groep en op die manier heb ik ervoor gezorgd dat ik continu op de hoogte was van alle zaken die er speelde in en rondom ons event.  Ik heb meerdere planningen gemaakt en heb 5 weken lang volop gebruik kunnen maken van mijn organisatie ‘skills’.

Afbeelding


About loesdepoes

No I dont need a boyfriend really. Im totally oké with my cat..

Leave a Reply

